HTML

Szent Jakab út

El Camino 2008. Jó és rossz emlékeim a Szent jakab útról.

Friss topikok

  • susztertangó: Pont ezért volt latinul a mise valaha. (2014.09.15. 23:37) 2.nap Zubiri
  • Daisylle: Osszesen mennyi pénz kellett az útra? (2014.03.09. 20:49) 6.nap Los Arcos
  • Gyorgyi63 (törölt): Én még csak a Coelho könyvet olvastam a Szent Jakab útjáról és persze itt, ott hallottam róla. Él... (2013.01.02. 07:32) 34.nap Irány Magyarország
  • kerimami: Aki rohan, azt az idő szorítja, Aki zarándokol, azt az idő tágítjaAki menekül, önmaga ... (2009.04.02. 23:36) 33.nap a Santiago de Compostelai katedrális
  • ribizlifozelek: Per eve en is jartam arra... Varom a tovabbi bejegyzeseket. (2009.03.01. 18:38) 1.nap Roncesvalles

Linkblog

Archívum

2009.02.27. 14:20 zsucamino

15.nap Carion de los Condes

2008.09.09.                         Kórus napja.

Sajnos érezhetően egyre később világosodik, 8-kor még sötét van. Itt is megállíthatatlanul nyomul az ősz. A nappalok még nagyon forróak, de az éjszakák már hűvösek. Egész éjszaka dörgött, villámlott, esett az eső.

A kórus lesz a mai nap főszereplője. Minden lépés, annak minden nyűgje, a kórustagokért és családjukért történik. Szeretem a kórust, és nagyon jó érzés hozzájuk tartozni. Nagyon remélem, hogy sikerül mindenkire gondolnom, és nem marad ki majd senki a sorból.

Akkor indultunk amikor egy kicsit alábbhagyott az eső. Rosszul tettük, akkor jött a java. Annyira megáztam, hogy a cípőmben is áll a víz. A nadrágom (ami kilógott az esőkabátból) térdig elázott, úgy hogy csöpög belőle a víz minden lépésnél. Így vizesen kb. még 5 km-t tettem meg, majd amikor elállt, egy kocsmában (a spanyolok bárnak hívják) cípőt és zoknit váltottam. A nadrágot nem volt érdemes, mert ami a hátizsákban volt az is megázott. Mire Carion de los Condesbe értünk már dél volt. A nap is kisütött, így a nadrágom is megszáradt rajtam.

A városban nem találtunk egy boltot sem ami éppen akkor nyitva lett volna. A nyitvatartás egyébként is nagyon sajátos errefelé, tapasztalatom szerint. Először is nem szokás kiírni, ha mégis kiírják nem tartják be, ezt is megtapasztaltam.  Különben is 9 óra előtt nincs nyitva semmi, akkor még alszanak. Viszont 14 órakor már bezárnak mert jön a szieszta. Na a sziesztát azt bezzeg betartják rendesen, mert az szent. A sok szerencsétlen zarándok meg pusztuljon éhen, illetve szomjan, ha előző este nem gondoskodott magáról. Majdnem ez történt velem is:)). Éhen még csak bírtam volna, de 17 km-t jönni úgy, hogy sehol egy bolt, sehol egy kút, egy korty ital nélkül, az még nekem is sok volt. A tábla szerint, ezt az utat még a rómaiak építették. Szinte nyíl egyenes, és nagyon hosszúnak tűnt víz nélkül, sokkal többnek mint 17 km.

Ma megint sok SMS jött a barátoktól. Mindenkinek köszönöm!   

A kiütéseim nem javultak, sőt egyre több van rajtam.

A nadrágom rajtam száradt meg.

Hegyek, völgyek, lankák.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsukamino.blog.hu/api/trackback/id/tr14815300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása