HTML

Szent Jakab út

El Camino 2008. Jó és rossz emlékeim a Szent jakab útról.

Friss topikok

  • susztertangó: Pont ezért volt latinul a mise valaha. (2014.09.15. 23:37) 2.nap Zubiri
  • Daisylle: Osszesen mennyi pénz kellett az útra? (2014.03.09. 20:49) 6.nap Los Arcos
  • Gyorgyi63 (törölt): Én még csak a Coelho könyvet olvastam a Szent Jakab útjáról és persze itt, ott hallottam róla. Él... (2013.01.02. 07:32) 34.nap Irány Magyarország
  • kerimami: Aki rohan, azt az idő szorítja, Aki zarándokol, azt az idő tágítjaAki menekül, önmaga ... (2009.04.02. 23:36) 33.nap a Santiago de Compostelai katedrális
  • ribizlifozelek: Per eve en is jartam arra... Varom a tovabbi bejegyzeseket. (2009.03.01. 18:38) 1.nap Roncesvalles

Linkblog

Archívum

2009.02.27. 14:19 zsucamino

16.nap Calzada de Coto

2008.09.10.                                        Irodai kollégák napja.

Az éjszaka nagyon rosszul aludtam. A kiütéseim nem hogy csökkennének, egyre több van rajtam és borzasztóan viszketnek. Alaktalan hólyagok, körülöttük nagy udvarral. Nagyon remélem hogy sok folyadékkal sikerül a véremből majd kimosnom, és nem kell orvoshoz fordulnom miattuk. Amúgy is mit tudnának segíteni nekem? Gyógyszert nem vagyok hajlandó beszedni, akkor meg minek mennék orvoshoz?

Ma szinte elviselhetetlen volt a hőség, ettől még jobban viszketnek a hólyagok rajtam. Az utolsó 5 km-t már egyetlen porcikám sem kívánta, szinte minden testrészem tiltakozik a tovább gyaloglást illetően. A lábaim már nem akarnak engedelmeskedni, nagyon elfáradnak ebben a hőségben. Már csak a lelkem működteti ezt a fáradt gépezetet. Még egy lépés, még egy lépés.... A nap borzasztóan tűz, szinte fáj. Van rajtam hosszú nadrág, háromnegyedes ujjú poló, kalap szemüveg. Ennek ellenére 10 fokkal sötétebb lett a bőröm mint mikor idejöttem. Az arcomat kalappal próbálom védeni, de a háromnegyedes ujjú pólóból kilóg a karom egy része. Olyan a bőr a bal karomon (onnan süt a nap), mint egy öreg indián cserzett bőre.

Ma a kolléganőimért illetve a kollégáimért lépegettem, sikerült sokat gondolnom rájuk, remélem ők is gondolnak rám.

Érzékelhető, hogy a spanyolok nagyon tisztelik a zarándokokat, mindenki nagyon segítőkész, és barátságos. Mindenki barátságosan köszön, ha tanácstalanak látszom azonnal segítenek, kérés nélkül is. 

Ma láttam egy kocsmában, hogy már csak 350 km van hátra. Molyfing nemde:)).

Guszta kis kiütéseim.

Lefelé araszolva.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsukamino.blog.hu/api/trackback/id/tr60815553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása