HTML

Szent Jakab út

El Camino 2008. Jó és rossz emlékeim a Szent jakab útról.

Friss topikok

  • susztertangó: Pont ezért volt latinul a mise valaha. (2014.09.15. 23:37) 2.nap Zubiri
  • Daisylle: Osszesen mennyi pénz kellett az útra? (2014.03.09. 20:49) 6.nap Los Arcos
  • Gyorgyi63 (törölt): Én még csak a Coelho könyvet olvastam a Szent Jakab útjáról és persze itt, ott hallottam róla. Él... (2013.01.02. 07:32) 34.nap Irány Magyarország
  • kerimami: Aki rohan, azt az idő szorítja, Aki zarándokol, azt az idő tágítjaAki menekül, önmaga ... (2009.04.02. 23:36) 33.nap a Santiago de Compostelai katedrális
  • ribizlifozelek: Per eve en is jartam arra... Varom a tovabbi bejegyzeseket. (2009.03.01. 18:38) 1.nap Roncesvalles

Linkblog

Archívum

2009.02.27. 14:38 zsucamino

Négy nappal az indulás előtt

Ma valahogy nyugodtabb vagyok, úgy érzem nem történhet semmi rossz velem. Biztos nagyon nehéz lesz, de ez a megállapítás nem új, ez eddig is nyilvánvaló volt. Tegnap elköszöntem a barátaimtól, ma a munkatársaimtól. Mindenki nagyon kedves és segítőkész az úttal kapcsolatban. Ilitől a kolléganőmtől egy kis Szüzmáriamedált kaptam az útra, Erzsitől a főnökasszonyomtól egy karórát, hogy követni tudjam majd az idő múlását. Orsitól egy kulcstartót, az utazók védőszentjével St Christopher- rel. Piroskától egy kavicsot, Tibortól egy Szűzmária medált, a másik Ilitől egy igazi fésűskagylót, Ancsa barátnőm unokájától egy szerencsekarkötőt, trikolor szinekben. Beláthatjátok, mindennel fel voltam szerelkezve ami az út megtételéhez elengedhetetlenül szükséges:). Természetesen mind magammal cipelem, ha kell ha nem. Most már semmi baj nem érhet.  Mind erőt adnak majd, és ha rámtör a honvágy majd előveszem őket és egy kicsit velem lesz a család, a kollégák, és a muff 1-let. Teljesen elérzékenyültem ennyi törődéstől. Elég az ömlengésből, a végén elsírom magam.  Szeretnék nagyon erősnek mutatkozni előttetek. Pedig csak egy gyenge nő vagyok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsukamino.blog.hu/api/trackback/id/tr6773764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása