HTML

Szent Jakab út

El Camino 2008. Jó és rossz emlékeim a Szent jakab útról.

Friss topikok

  • susztertangó: Pont ezért volt latinul a mise valaha. (2014.09.15. 23:37) 2.nap Zubiri
  • Daisylle: Osszesen mennyi pénz kellett az útra? (2014.03.09. 20:49) 6.nap Los Arcos
  • Gyorgyi63 (törölt): Én még csak a Coelho könyvet olvastam a Szent Jakab útjáról és persze itt, ott hallottam róla. Él... (2013.01.02. 07:32) 34.nap Irány Magyarország
  • kerimami: Aki rohan, azt az idő szorítja, Aki zarándokol, azt az idő tágítjaAki menekül, önmaga ... (2009.04.02. 23:36) 33.nap a Santiago de Compostelai katedrális
  • ribizlifozelek: Per eve en is jartam arra... Varom a tovabbi bejegyzeseket. (2009.03.01. 18:38) 1.nap Roncesvalles

Linkblog

Archívum

2009.02.27. 14:16 zsucamino

19.nap San Martin del Camino

2008.09.13.                                  Kollár család napja.

A Benedekrendi nővérek reggelivel engedtek el bennünket. Tea, tejeskávé, piritós, vajas, illetve lekváros kenyér közül lehetett választani. Hosszú ideje ez volt az első alkalom, hogy rendesen megreggelizhettünk.

Nem túl korán, elég hűvös időben indultunk. Elég soká tartott mire kiértünk Leónból. León óriási nagyváros. Gyönyörű helyeken haladtam át.

Útközben találkoztunk a kedves francia lánnyal, aki valószínű a szabadban töltötte az éjszakát egy hálózsákban. Kicsit hűvösek az éjszakák már ahhoz, hogy kint aludjunk, bár nem zárkóztam el ennek a lehetőségétől sem.  

Mostanában többször eszembe jutnak az otthoni dolgok. Az idő előrehaladtával egyre jobban hiányoznak az unokáim. Apám és a rossz viszonyunk is többször eszembe jutott. Bár a nap nagy részében az öcsémre és a családjára próbáltam koncentrálni. A mai etapot neki és a családjának ajánlom fel.

San Martin de Camino egy unalmas, poros kis településnek tűnik. Az önkormányzat álltal üzemeltetett zarándokszálláson pillanatnyilag ketten vagyunk. Ami lehetne jó hír is, hiszen így legalább jól kipihenhetjük magunkat. Meleg víz nincs, sajnos ilyen is van. Bevásároltunk a helyi boltban. Vettünk egy különleges formájú dinnyét, ami nagyon jóízü volt. Kisérletezgető ember vagyok, ezért kiszedtem a magjait és megszárítottam a napon. Hazaviszem őket, jövőre megpróbálkozom majd a magok elvetésével.

 Az éjszaka nagyon hideg volt, mire lefeküdtünk már hatan voltunk a kb. 40 férőhelyes teremben. Jó hír hogy később már volt melegvíz, és a többi ágyra odakészített plédeket is magunkra terítettük éjszakára, így nem fáztunk.

Az albergben találtam egy otthagyott fíúpulóvert amit reggel magammal vittem. A reggelek egyre hűvösebbek, nem számítottam a forró nappalok után ilyen hőmérséklet különbségre. Pár nap óta reggelente 6-8 fok van.

Reggeli a Benedekrendi nővéreknél.

Hegyek.

Korán kelő zarándok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsukamino.blog.hu/api/trackback/id/tr42867313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása