HTML

Szent Jakab út

El Camino 2008. Jó és rossz emlékeim a Szent jakab útról.

Friss topikok

  • susztertangó: Pont ezért volt latinul a mise valaha. (2014.09.15. 23:37) 2.nap Zubiri
  • Daisylle: Osszesen mennyi pénz kellett az útra? (2014.03.09. 20:49) 6.nap Los Arcos
  • Gyorgyi63 (törölt): Én még csak a Coelho könyvet olvastam a Szent Jakab útjáról és persze itt, ott hallottam róla. Él... (2013.01.02. 07:32) 34.nap Irány Magyarország
  • kerimami: Aki rohan, azt az idő szorítja, Aki zarándokol, azt az idő tágítjaAki menekül, önmaga ... (2009.04.02. 23:36) 33.nap a Santiago de Compostelai katedrális
  • ribizlifozelek: Per eve en is jartam arra... Varom a tovabbi bejegyzeseket. (2009.03.01. 18:38) 1.nap Roncesvalles

Linkblog

Archívum

2009.02.27. 14:15 zsucamino

20.nap Astorga

2008.09.14.                              Peti nagyszüleim napja

Úgy tűnik minden reggel egy kicsit tovább tart a sötét. Már fél 8-kor indultunk, és még így is nagyon sötét volt. A reggeli hidegek is állandósulnak. Örülök a talált pulóvernek, ebben a hidegben jó szolgálatot tesz majd. Sokan hagynak cipőket, ruhákat egyéb holmikat az albergekben. Akinek ezekből valamire szüksége van,  elviheti azokat.

Astorgában vagyok 25 km-t jöttem, a körülményekhez képest "jó terepen", csak a végén volt egy kis emelkedő. Véget ért a meseta is, ismét érdekesebb tájak következnek. Holnap megint hegyek, szeretem a hegyeket, gyönyörűek.

Az Astorgai albergben már tényleg nagyon sok az ismerős arc. Az alberghez közel van a Katedrális, amit hamarosan megnézünk, csak még pihenünk egy kicsit.

A Katedrális tényleg gyönyörű, sok fotót készítettem. A Gaudiház is tetszetős. Gaudi Spanyolország híres építésze.  Szinte egész Spanyolországban megtalálhatók a jellegzetes, egyedi, már-már játékos csak Gaudira jellemző épületek. 

Városnézés után elmentünk vacsorázni. Végre egy finom grillcsirkét ettünk, sültburgonyával. Végre valami ehető finomság, ami emlékeztet az otthoni ízekre. Szinte minden nap hideget eszünk, ez már nagyon hiányzott. 

Vacsora után az alberg közelében lévő egyszerű templomba mentünk misére. Nagyon sokan voltak, gondolom vasárnap itt is többen vannak mint hétközben. Meglepően sok férfi jár itt templomba. A zarándokok közül is sokan voltak. Az áldozás allatt nagyon szép gregorián dallamok szóltak. Meghitt és hangulatos volt az egész.

Holnap megint elkezdünk hegyeket mászni, már alig várom, tényleg szeretem a hegyeket.

Gaudiház Asztorgában. 

Próbáltam szóba elegyedni büszke férfiakkal, ám a jóképű római utcán nem ismerkedik.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zsukamino.blog.hu/api/trackback/id/tr6872942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása